Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Freedom is a state of mind

Πω πωωωωωω.... αράχνες πιάσαμε εδώ μέσα....

Να 'μαι κι εγώ μετά από.... 4 μήνες σχεδόν;;;;

Δύσκολο να είσαι μαμά, νιώθεις πως πρέπει να αφιερώνεσαι πλήρως στα βλαστάρια σου κι έτσι και πας να κάνεις κάτι για τον εαυτό σου, σε κηνυγούν οι ενοχές... Ή το νιώθω μόνο εγώ, η κ.Ανασφαλίτσα; Δηλαδή, εντάξει, καλά νιώθω που έχω την οικογένειά μου, αλλά ώρες - ώρες είναι και φρίκη... Όταν ειδικά δεν έχεις να δώσεις άλλο, αλλά πρέπει...

Είμαι, λοιπόν, σε μία φάση αναδιοργάνωσης... Πρόσφατα έβαψα και τα νύχια μου (στα 38 μου, ανακάλυψα πως τελικά, μία παχιά στρώση αρκεί και μένει...). Πιστέψτε με, είχα πολύ καιρό να βάψω τα νύχια μου... Τα κοιτάζω, δηλαδή, και νιώθω και πολύ... κιουρία!!!!

Στα πλαίσια της αναδιοργάνωσης, έπρεπε να πάρω κάποιες αποφάσεις... Όπως το ότι θα καλώ γυναίκα να μας ξεβρωμίζει και επιπλέον, κοπέλα που θα μου κρατάει τα παιδιά να πάω να κουνηθώ, μήπως χάσω και κανένα κιλό...

Επίσης, έχω περάσει τον εαυτό μου - και την οικογένειά μου - από το 40 κύματα για το θέμα της διατροφής μας... Αφού μπήκα σε μία ομάδα στο fb όπου δεν πίστευα αυτά που διάβαζα και πανικοβλήθηκα και κόντεψα να πετάξω τα μισά από ντουλάπια και ψυγείο, τώρα ξαναπατάω στη γη, να ηρεμήσω λίγο... Το ψάξιμο συνεχίζεται...

Και ένα ακόμα θέμα, αυτό με το θυροειδή μου, μάλλον μπαίνει - επιτέλους - υπό έλεγχο...

Ίσως φανώ υπερβολική, αλλά η φάση αυτή που είμαι είναι ιδιαίτερα ψυχική... Και ενισχύει την ανάγκη μου να εκδηλώνομαι και να εκφράζομαι...


Έτσι, και με τα υπέροχα σκραποδωράκια της Κέλλυς (από το Crop της Γλυφάδας), της Πουκαρίνας (από τη διάκρισή μου στο Get Creative) και της Μελένιας (από την πρόσφατη - σχετικά - κλήρωση), αλλά και τα άλλα υλικά και εργαλειάκια μου να με φλερτάρουν συστηματικά από το υποτυπώδες εργαστηριάκι μου, είπα επιτέλους να υποκύψω, να κάνω μία αρχή, βρε αδελφέ!

Κι ενώ είχα ξεκινήσει και σχεδόν ολοκληρώσει μία σύνθεση σχετική με τη φάση μου αυτή, βρέθηκα να παρακολουθώ τα σύντομα βιντεάκια της Kristal που για τις περισσότερες από εσάς είναι μάλλον απλοϊκά (τουλάχιστον τα πρώτα μαθήματα), αλλά για μένα ήταν μικρά σκαμπιλάκια να ξυπνήσω... "15' λεπτά μπορείς να βρεις να φτιάξεις κάτι" σου λέει η κοπέλα!!!

Δεν ξέρω, αλλά οι συνθέσεις πολύ με παιδεύουν κατά καιρούς... Οι ελάχιστες φορές που έχω ασχοληθεί με το art journaling, μου έρχεται πολύ πιο εύκολο...

Πήρα κι εγώ το καινούριο μου τεράστιο άδειο βιβλίο για art journaling και έφτιαξα το πρώτο μου ψυχοθεραπευτικό δισέλιδο... Καταευχαριστήθηκα να ψεκάζω και να σφραγίζω, λέμε! Γενικώς, έβγαλα τ' απωθημένα μου!


Προφανώς, έχω χρησιμοποιήσει τα 4 από τα 5 στοιχεία από τον πίνακα της πρόκλησης του μήνα στο Scrap Around The World... και το υπέροχο θαλασσί (aqua;)...


This mood board is so gorgeous!!! I love love love this color!!! So I ve used it a lot with sprays and acrylics. The quotes are really inspiring and used them to describe my situation; You see, I am a mom with a little girl almost 3 years old, and a 9 month baby... These 2,5 - 3 years was/are the most beautiful and the most difficult years of my life. I had never thought for my self that I have so many strengths and I had never see my self getting nuts so many times! And now, I am tryint to put an order and organize my life, and make things better for me... Yes, I want some freedom!
So, I used the big stilled and frozen (with crackle inspired from the 4th pic) butterflies to saw some of my stilled and frozen thoughts, fillings, ideas, and a polished one flying free... I ve used the two quotes and the cirlcles of the 5th pic to saw that everything starts and ends in our mind... Among the cirlcles, a lot of journaling about what I ve missed and what I want to do in my life (although I ve erased some...). So, I 've used everything, except the glasses...
For some of the details I ve used stamps and stickers from Melenia's and 7 Dots Studio gift, so thank you, girls!!!!!!!
Thanks for stopping by!

Καλή μου αρχή... και κυρίως καλή μου συνέχεια...
Φιλιάααααα.....!!!!

10 σχόλια:

  1. Την καλύτερη αρχή έκανες! ΑΠΙΘΑΝΗ η διπλή σου σελίδα! Τα χρώματα σου ονειρεμένα και ο κύκλος με τα μηνύματα πραγματικά φανταστικός! Καλή επιτυχία Κυριακούλα! ... μας είχες λείψει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. It is beyond wonderful!!! Wow!!! I love your art-journal page - the colors, the design and the way you was inspired by moodboard. Thank you for playing along with us at Scrap Around The World.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ Κυριακούλαααα....πόσο σε νιώθω !! Η μητρότητα είναι μια καταπληκτική κατάσταση ..αλλά και πολύ κουραστική ταυτόχρονα .... είμαι μαζί σου και "συμπάσχω" χιχιχι !!! Ρίξε χρώμα στο journal σου και κάνε ψυχοθεραπεία, πιάνει το υπογράφω και γω !!! Τέλεια η σελίδα, φουλ μηνύματα και προσωπικές εξομολογήσεις ...οτι πρέπει για την περίσταση !!! Καλή επιτυχία, μου αρέσει ΠΑΡΑ πολύ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κυριακούλα μου βλέπω όλες λίγο πολύ τα ίδια περνάμε!Οπότε δεν έχω καμία συμβουλή να σου δώσω απλά να σου πω ότι συμπάσχω!Η σελίδα σου πάντως είναι όνειρο!Μου αρέσει τρελά!
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. WOW, this is the happiness indeed! What a stunning AJ page, thank you so much for sharing it with us at SATW!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Great page. i love the circles on the right side with all that words around. Thanks for playing at SATW

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Superb! Love the colors, the drawings, the butterflies! Really beautiful! Thank you for drawing inspiration from my mood board and joining us at SATW this month!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Please remember to link up to our challenge to be eligible for judging - thank you!

    ΑπάντησηΔιαγραφή