Κυριακή 3 Απριλίου 2011

Κατασκευή: Νεσεσέρ

Το κρεσέντο των κατασκευών συνεχίζεται!
Και πόσο μου άρεσε, που λες, αυτή εδώ η ιδέα, δεν περιγράφεται! 
Και αφού χρειαζόμουν νεσεσεράκι για την τσάντα μου είπα να δοκιμάσω κι εγώ...

Ζουμπο - τσόχες είχα, κουμπάκια - περλίτσες - λουλουδάκια - τζιρτζιλάκια και... πουγκάκι μπομπονιέρας τα είχα κι αυτά (καλά, είμαι πολύ μαζώχτρα τελικά), έβγαλα και τη ραπτομηχανή, ενώ το πιστολάκι σιλικόνης είναι, τελευταία, πάντα δίπλα μου... 

Δίπλωσα στα δύο την κόκκινη τσόχα και στερέωσα με δύο συνδετήρες, και άρχισα τα πειράματα:
Κατέληξα στην τελευταία περίπτωση (σχεδόν)...

Κόλλησα διχτάκια, καρδούλες, λουλουδάκια με την αγαπημένη μου σιλικόνη και πήγα στη ραπτομηχανή... Εκεί άρχισαν τα "αχ" και τα "βαχ", γιατί δεν ξέρω και πολλά...

Πάτησα γαζάκια κόκκινα στις καρδούλες μαζί με τα διχτάκια και στο αριστερό διχτάκι μαζί με τα λουλουδάκια για ομορφιά, αλλά και για πιο γερά...

Έραψα τις περλίτσες και μετά γάζωσα αριστερή και δεξιά πλευρά (αφού γύρισα την τσόχα ανάποδα)...
Τα δύσκολα άρχισαν όταν ήρθε η ώρα του φερμουάρ... Συνεχώς προβλήματα με τη ραπτομηχανούλα μου... Φαντάζομαι θα υπάρχει κάποια οδηγία ή κόλπο και γι' αυτό... Πραγματικά, μετά από τη συγκεκριμένη εμπειρία εκτίμησα ακόμα περισσότερο τα χειροποίητα πραγματάκια και, κυρίως, την υπομονή των εμπνευσμένων κατασκευαστών τους!!!

Δύο - τρεις φορές σκέφτηκα: "Γιατί δεν πήγα να αγοράσω ένα έτοιμο, είπαμε;"
Αλλά, χαλάλι το ζόρι! Εγώ χάρηκα με το τελικό αποτέλεσμα πάντως! Και χωράει και αρκετά πραγματάκια!


Ευχαριστώ, και πάλι, το χειρότεχνο για την ιδέα!
Φιλιά!

2 σχόλια:

  1. χαρα μου να εμπνεω και αλλους!!!!!πολυ ωραιο τ αποτελεσμα και μην ξεχνας οτι το ετοιμο δν ειναι ποτε το ιδιο δεν το εκτιμαμε το ιδιο , δεν το ποναμε το ιδιο και νομιζω οτι οσο κ αν δυσκολευτηκες στο φερμουαρ τωρα ειμαι σιγουρη οτι χαιρεσαι περισσοτερο που εχεις ενα νεσεσερ απο τ χερακια σου!ειναι σαν αυτο που λεει η αλεπου στο μικρο πριγκηπα οτι τ τριανταφυλλο σ δεν ειναι ιδιο μ τ αλλα γιατι τ φροντισες τ ποτισες κτλ ! πολυλογια μ επιασε!καληνυχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δίκιο έχεις! Κι εγώ το βάζω - βγάζω από την τσάντα μου κάθε λίγο και λιγάκι, να το καμαρώσω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή