Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

Zentangle tag!

Περνάει γρήγορα ο καιρός και ο μήνας τελειώνει... Λέω "πάει, δε θα προλάβω να φτιάξω τίποτα για το Get Creative...". Μετά σκέφτηκα πως δεν μπορεί έστω ένα tag...;

Μόλις είδα, όμως, την τελευταία πρόκληση να φτιάξουμε tag με αυτή τη χρωματική παλέτα, τρόμαξα!


Μου φάνηκε τρομερά περιοριστικό και δύσκολο! Εγώ συνήθως σκέφτομαι με χρώματα και με σκηνικά! Τι θα μπορούσα να φτιάξω με τόσο λίγα χρώματα;

Βέβαια, τα κορίτσια της ομάδας έχουν κάνει θαύματα...


Και ένα απόγευμα παίρνω να ξεφυλλίσω το φετινό κατάλογο των ΙΚΕΑ και αμέσως τράβηξε την προσοχή μου αυτό το ασπρόμαυρο μαξιλάρι στην πολυθρόνα... και μου θύμισε τα zentangles που πρωτοείδα στης Ελένης. Λέω αυτό είναι! Ήρθε η ώρα να τα δοκιμάσω κι εγώ!
Είπα να μπλέξω και κάτι σφραγίδες που μου θυμίζουν πάλι αυτό το είδος ζωγραφικής και ξεκινώντας σφραγίζοντάς τες, να που κατέληξα...




Ξανασφράγισα και έκοψα λουλούδι και πεταλούδα για να δώσω και τρίτη διάσταση και έβαψα με απλές ξυλομπογιές, τη δεύτερη φορά με λίγο διαφορετικό τρόπο (δηλ. τα από κάτω λουλούδι - πεταλούδα είναι βαμμένα με άλλα χρώματα, πάντα από την παλέτα)...

Αυτή η επανάληψη των μοτίβων, μου φάνηκε πολύ καλή ξεκούραση για το νου!

Τα σφραγιδογραμματάκια τα έλαβα σήμερα από τη Μυρτώ και τα εγκαινίασα ευθύς αμέσως με πολύ πολύ χαρά!!!

Συμμετέχω και στο Five Simple Things - Anything Goes

Αυτά για σήμερα!!!
Φιλιά!!!

8 σχόλια:

  1. Και μετά μου λες πως είσαι του φθαρμένου....ρομαντικού στυλ! Βρε θα μας τρελάνεις εντελώς! Το ταγκ χωρίς να θέλω να περιαυτολογήσω είναι έργο τέχνης Κυριακούλα μου!!!! Μοντέρνο, δροσερό και άκρως καλοφτιαγμένο (καλά ρε θηρίο σε θαυμάζω στην υπομονή το zentagle απαιτεί υπομονή τεράστια αλλά και το λουλουδάκι που έκατσες και έκοψες τους στημόνες ...νομίζω έτσι τους λέγαμε στο σχολείο χιχι...εμένα θα με είχε οδηγήσει στην παράνοια!) Πολλά μπράβο σου συνέχισε να μας εκπλήσεις έτσι ευχαριστά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, πολύ χαίρομαι που σου αρέσει! Αλλά για να το γειώσω λίγο, η πεταλούδα και το λέλουδο είναι κομμένα στο μηχάνημα! :)

      Διαγραφή
  2. Gorgeous gorgeous tag!!!!!!! I adore your Zentangling!! and the colour challenge is perfect for it!....you did a fabulous job!
    Thank you so much for playing along with us
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. This is so pretty I love zentangle!!
    I saw you at inspire me Friday Have a great day
    DIANA L.
    http:// http://dianamlarson.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κυριακούλα δεν χρειαζεται να σου πω ΠΟΣΟ το λατρεύω αυτό ... πολυ ομορφο και πρωτοτυπο!!! Ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειο tag!!!!ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή σου στο Get Creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με μια μικρή καθυστέρηση... αλλά πραγματικά χάζεψα με το που είδα το tag σου... είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!! Μπράβο βρε Κυριακούλα, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή