Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Mini Berlin

Ναι! Ναι! Τα κατάφερα! Αποτέλειωσα πριν λίγο το αλμπουμάκι που έχω ξεκινήσει εδώ κι ένα μήνα (και βάααααλε!)...
Δύο χρόνια περάσανε από την τριήμερη επίσκεψή μας στο Βερολίνο, 9 με 13 Φλεβάρη του 11 για μία γεωπονική έκθεση που ήθελε να δει ο Παναγιώτης...
Κι όλας δύο χρόνια! Η Πετρούλα ήταν στην κοιλιά μου ακόμα...

Κοίτα να δεις, δύο χρόνια μετά, ίδια εποχή... πάλι τα ίδια... χι χι!

Λοιπόν, τα συναισθήματα από αυτό το ταξίδι ήταν ανάμεικτα...
Το κλίμα μου φαινόταν λίγο βαρύ - ίσως έφταιγε και που είχε συνεχώς συννεφιά και κρύο... Οι άνθρωποι βάζανε το κεφάλι κάτω και περπατούσαν... Μου φαίνονταν κάπως σκυθρωποί εμένα...

Πολλά μνημεία πάλι, είναι κανονική αντιγραφή... Ό,τι έχει σχέση με ομορφιά, πρέπει να είναι αντιγραφή εκεί...

Από την άλλη, βλέπεις τη γερμανική οργάνωση και ζηλεύεις κάπως. Καθαριότητα, σεβασμός...

Να, λοιπόν, μία γρήγορη ματιά στα μέρη που επισκεφτήκαμε, μέσα από το νέο μου άλμπουμ! Τα υπέροχα χαρτιά είναι της Mariposa και δέσανε καλά, νομίζω, με τη χλύδα που είδαμε...


Στην AlexanderPlatz με λίγο γκέσο και σπρέι...




Λίγη τεχνολογία...

Κι εδώ διπλή φωτογραφία... Στο όμορφο Potsdam...



Θερμοανάγλυφο αριστερά, ενώ δεξιά...


η φωτογραφία (το φιλί μέσα στον παλιό καθρέπτη) που με οδήγησε να βάλω το άλμπουμ στο GC και στο S&G love challenge...


Η παραπάνω φωτογραφία είναι από το εσωτερικό του παλατιού. Κρίμα δεν προλάβαμε να περπατήσουμε στους περίφημους κήπους...


Θερμοανάγλυφος πολυέλαιος και μια πορτούλα - βιβλαράκι - ξενάγηση στο εσωτερικό του παλατιού...



Λίγο γκέσο και σπρέι για το τέλος...


Το οπισθόφυλλο με το αλυσιδο-μανταλάκι που συναρμολόγησα για να κλείνει το άλμπουμ...


Οι εσωτερικές σελίδες είναι όλες τσεπούλες κι έχουν κι άλλες φωτογραφίες μέσα - βλέπετε ίσως κάποια αφτάκια να προεξέχουν- αλλά μη σας κουράζω άλλο!

Τώρα θα αργήσουμε βλέπω για ταξιδάκι στα εξωτερικά... 

Να είστε καλά!!!

3 σχόλια:

  1. το αλμπουμακι σου ειναι καταπληκτικο!!!μου αρεσαν πολυ τα χρωματα κια οι τεχνικες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κυριακούλα πραγματικά υπέροχο!!! Με τόσες γλυκές αναμνήσεις! Πολύ γλυκό και ρομαντικό!!! Σ'ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας αυτές σας τις στιγμές, μέσω των προκλησεών μας στο Scrap And Grab!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ε, το καλό πράγμα αργεί να γίνει! Το αλμπουμάκι σου είναι πάρα πολύ ωραίο! Μου αρέσουν τα "κολπάκια" που έχεις φτιάξει, όπως το brad για να βάλεις κι άλλη φωτογραφία και η πόρτα στην είσοδο του παλατιού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή