Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Καλή Χρονιά να έχουμε! Ώρα για δίαιτα! Χμ....

Γεια σας! Καλή Χρονιά σε όλους! Από τις γιορτές θέλω να κάνω μία ανάρτηση να ευχηθώ, αλλά δεν έχω προλάβει! Φεύγει η μέρα χωρίς να το καταλάβω!
Παράλληλα, τόσο καιρό λέω να τελειώσω ένα χριστουγεννιάτικο αλμπουμάκι οικογενειακό μας, αλλά έχει τον ατελείωτο... Δύο μήνες το παλεύω!
Φτιάξαμε στις γιορτές και κάποια ακόμα με τα ανίψια μου, αλλά δεν έχω προλάβει να ανεβάσω φωτογραφίες! Και άλλο ένα που ταξιδεύει για Αγγλία έχω να σας δείξω... Αλλά αργότερα το βλέπω....

Και όλο λέω να προσέξω λίγο, να το ράψω λίγο το στόμα μου, μα όλο κάτι συμβαίνει... Ξέρετε... τα γνωστά... και από Δευτέρα δίαιτα!
Μία από τις πρόσφατες αμαρτίες... τα μπισκότα με κομματάκια σοκολάτας του Παρλιάρου! Αν δεν τα έχετε δοκιμάσει και σας αρέσει η σοκολάτα (και οι απλές συνταγές), τότε ίσως πρέπει! Στις συνταγές της παρέας το έχουν στη διπλή δόση από ότι είχε παίξει στις γλυκιές αλχημείες!
Και κάποιες λεπτομέρειες: Εγώ το έφτιαξα με τη μισή ζάχαρη, δηλαδή αντί για 200γρ, έβαλα 100γρ, και δεν είναι καθόλου άγλυκα! Για τα κομματάκια σοκολάτας έκοψα με μαχαίρι από τρεις σοκολάτες κουβερτούρας, μαύρης, γάλακτος και λευκής... Γιάμι!!!!
Πρόσθεσα και λίγο ξύσμα από πορτοκάλι...
Επίσης, όπως ρίχνεις τις κουταλιές από τη ζύμη στη λαδόκολλα, να είναι μικρές οι δόσεις, γιατί απλώνουν και φουσκώνουν!
Η αρχική συνταγή είναι για ένα ταψί, ετούτη για δύο...
Την τελευταία φορά έφτιαξα 4 ταψιά!!! Και φαγώθηκαν σε 3 μέρες (κυρίως από μένα - το ομολογώ!)

Αυτά προς το παρόν!
Φιλιά!

3 σχόλια:

  1. Αγάπη μου γλυκιά!!! Γιατί να πρέπει να κάνουμε δίαιτα!!! Είμαι στην ίδια φάση αλλά δεν μπορώ να το ράψω το ρημάδι!!!! Καλό Σαββατοκύριακο να έχετε!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δίκιο έχεις κι εγώ πρέπει να κάνω κάτι για το ράψιμο του στόματος μου γιατί έρχεται και καλοκαίρι!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εντάξει με έπεισες θα τα κάνω!!!!!Σε σένα θα κλαίγομαι όμως μετά να ξέρεις!!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή